پیرلی لاستیک P ZERO TROFEO RS را عرضه می کند.




پیرلی لاستیک P ZERO TROFEO RS را عرضه می کند.

پیرلی از بهترین لاستیک اسپرت خود P ZERO TROFEO RS برای خودروهای جاده ای رونمایی کرد. این لاستیک سمی اسلیک (نیمه نرم و نیمه چسبان) برای خودروسازانی که می خواهند عملکرد خودروهای اسپرت خود را بهبود ببخشند، طراحی شده است. پاگانی یکی از خودروسازان معروفی می باشد که درخواست نسخه ای ویژه از لاستیک پیرلی را برای خودروی یوتوپیا کرده است.

لاستیک جدید پیرلی در اصل از نظر فنی نسخه تکامل یافته P ZERO TROFEO R می باشد که موقعیت خود را در بازار متمایز کرده است. TROFEO R در اصل به عنوان یک لاستیک افتر مارکت یا لاستیک جایگزین برای بهبود عملکرد در جاده طراحی شده بود و تایر TROFEO RS به عنوان لاستیک OE در نظر گرفته شده است و به تولید کنندگان این اجازه را می دهد که خودروهایی را که قبلاً برای تجربه رانندگی اسپرت طراحی شده اند را عرضه کنند.

 لاستیک سمی اسلیک P ZERO TROFEO RS از ترکیبات مناسب تر و عملکرد بالاتری در هوای خشک برخوردار می باشد. هنگام رانندگی و زمانی که لاستیک تحت فشار زیادی قرار دارد، تایر برای مدت طولانی تری دوام خود را حفظ می کند و با اینکار سرعت و ایمنی بیشتری در چندین دور پیست های مختلف فراهم شود.

این ویژگی ها نتیجه تجربه های به دست آمده پیرلی در دسته های برتر موتوراسپرت می باشد، این تجربه و دانش را می توان در طراحی و مواد استفاده شده در آج نیز مشاهده کنیم.

لاستیک P ZERO TROFEO RS با تکنولوژی های درخواستی 

به لطف مشارکت در مسابقات اتومبیلرانی و تجربه های به دست آمده از آن، بخش تحقیق و توسعه پیرلی توانست مجموعه ای از فناوری نوآورانه را در لاستیک جدید خود به نمایش بگذارد. به عنوان مثال:

·         آج ترکیبی

در این فناوری می توان طرح مناسب آج را با توجه به ویژگی های هر خودرو و با استفاده از کاتالوگ ترکیبات مختلف الگوی آج پیرلی، انتخاب کرد. به طور مثال لاستیک Trofeo RS برای اوتوپیا، بدون بهم زدن تعادل خودرو توانایی ارائه عملکرد بالا را در پیست های مسابقات اسپرت نسبت به لاستیک P Zero Corsa دارد.

·         توسعه فناوری مجازی

نوآوری دیگر، استفاده از فناوری مجازی بود که به آنها اجازه داد تا تعداد زیادی از پروفایل ها و ردپاهای مختلف را از طریق شبیه سازی مجازی ارزیابی کنند تا واکنش لاستیک‌ها به ورودی‌های راننده را با دقت در نظر بگیرند. از این فناوری به طور گسترده ای قبل از اینکه اولین نمونه های فیزیکی اوتوپیا راه اندازی شوند، استفاده شده بود. در تولید این لاستیک تلاش زیادی برای افزایش چسبندگی تایر به انجام رسیده است.

 درحال حاضر لاستیک P ZERO TROFEO RS برای خودروهای تجهیزات اصلی (OE) در دسترس قرار دارد و در آینده در طیف گسترده ای از لاستیک های افتر مارکت یا همان لاستیک جایگزین قرار خواهد گرفت.



منبع: https://www.pirelli.com/global/en-ww/road/cars/tyres


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0